1. Kant, Immanuel, Κριτικὴ τοῦ ἄδολου λογισμοῦ, Ἀθήνα, Ἠριδανὸς, χ.χ., 69 σ.2. Kant, Immanuel, Περὶ διαρκοῦς εἰρήνης μεταξὺ τῶν κρατῶν, Ἀθῆναι, Κ. Ἀναγνωστίδης, χ.χ., 62 σ.3. Kant, Immanuel, Δοκίμια τοῦ εἰκοστοῦ πρώτου ἔτους, Ἀθήνα -Γιάννινα, Δωδώνη, χ.χ., 191 σ.4. Kant, Immanuel, Προλεγόμενα εἰς πᾶσαν μέλλουσαν μεταφυσικήν, Ἀθῆναι, Οἶκος Βιβλίου, χ. χ., 211 σ.5. Kant, Immanuel, Ἡ θρησκεία, Ἀθῆναι, Ἐκδοτικὸς Οἶκος Κ. Γκοβόστη, χ. χ., 108 σ.6. Kant, Immanuel, Κριτικὴ τοῦ καθαροῦ λόγου, Ἀθήνα, Ἀναγνωστίδης, χ. χ., 638 σ.7. Kant, Immanuel, «Τὸ αἴσθημα τῆς ὡραιότητας » , Νουμᾶς, 68 (2000), σ. 208. Kant, Immanuel, Γιὰ τὴν αἰώνια εἰρήνη, Ἀθήνα, Ἀλεξάνδρεια, 1992, 124 σ.9. Kant, Immanuel, «Τὸ αἴσθημα τοῦ ὑψηλοῦ » , Διαβάζω, 254 (1991), σσ. 22-2410. Kant, Immanuel, « Ἀπάντηση στὸ ἐρώτημα “τί εἶναι διαφωτισμός”», at: Τί εἶναι Διαφωτισμός;, Ἀθήνα, Κριτικὴ, 1989, σσ. 17-19 11. Kant, Immanuel, « Τί σημαίνει προσανατολίζομαι στὴ σκέψη», at: Τί εἶναι Διαφωτισμός;, Ἀθήνα, Κριτικὴ, 1989, σσ. 127-150 12. Kant, Immanuel, Τὰ θεμέλια τῆς Μεταφυσικῆς τῶν ἠθῶν, Ἀθήνα-Γιάννινα, Δωδώνη, 1984, 143 σ.13. Kant, Immanuel, Κριτικὴ τοῦ καθαροῦ λόγου, Τόμος Β΄, Ἀθήνα, Παπαζήσης, 1979, 382 σ.14. Kant, Immanuel, Κριτικὴ τοῦ καθαροῦ λόγου, Τόμος Α΄, Ἀθήνα, Παπαζήσης, 1979, 152 σ.15. Kant, Immanuel, «Ἀπόκριση στὸ ἐρώτημα: Τί εἶναι διαφωτισμός; » , Παιδεία καὶ Ζωή [Τόμοι ΣΤ΄-Ι΄], 10, 96 (1961), σσ. 161-16516. Kant, Immanuel, «Πιθανὴ ἀρχὴ τῆς ἱστορίας τῶν ἀνθρώπων » , Παιδεία καὶ Ζωή [Τόμοι ΣΤ΄-Ι΄], 10, 94 (1961), σσ. 99-10317. Kant, Immanuel, «Πιθανὴ ἀρχὴ τῆς ἱστορίας τῶν ἀνθρώπων » , Παιδεία καὶ Ζωή [Τόμοι ΣΤ΄-Ι΄], 10, 95 (1961), σσ. 129-13418. Kant, Immanuel, «Ἰδέα μιᾶς γενικῆς ἱστορίας μὲ πρίσμα κοσμοπολίτικο (ΙΙ) » , Παιδεία καὶ Ζωή [Τόμοι Α΄-Ε΄], 6, 57 (1957), σσ. 75-8019. Kant, Immanuel, Κριτικὴ τοῦ Πρακτικοῦ Λόγου, Ἀθήνα, Ἀναγνωστίδης, 1944, 221 σ.20. Kant, Immanuel, Ἡ ἠθικὴ Φιλοσοφία. Ι. Οἱ Ἀρχὲς τῆς Μεταφυσικῆς τῶν Ἠθῶν, Ἀθήνα, 1937, 125 σ.21. Kant, Immanuel, Περὶ παιδαγωγικῆς, Ἐν Ἀθήναις, 1η, 1929, 113 σ. |